Jablotron

Nejčastější otázky a odpovědi

Otázka: Jaké výrobky lze zaslat na servisní oddělení k reklamaci?
Odpověď: Jakékoliv, které byly vyrobeny, či prodány firmou Jablotron, a na kterých se servisní činnost ještě provádí. Seznam výrobků s ukončenou servisní činností je k dispozici na našich webových stránkách v sekci dokumenty. U výrobků po záruční lhůtě, resp. po uplynutí bezplatné servisní podpory, je kromě ceny případné opravy vždy účtován manipulační poplatek. Není-li možné výrobek opravit např. z důvodu nedostupnosti náhradních dílů, bude zaslán bez opravy zpět. I v takovém případě je účtován manipulační poplatek.

Otázka: Jakým způsobem postupovat při reklamaci?
Odpověď: Nejprve vyplňte reklamační formulář, který je umístěn na našich webových stránkách. Vytiskněte ho a společně s výrobkem zašlete na adresu servisu Jablotron.

Otázka: Zašlu li k opravě detektor plynu GS-130/3 , JA-60G/80G , JA-180G a budu žádat o kalibrační protokol, bude mi k tomu také připočítán manipulační poplatek, když bude detektor starší 5ti let?
Odpověď: Ano, bude-li výrobek po záruční lhůtě, resp. po uplynutí bezplatné servisní podpory. V takovém případě je manipulační poplatek účtován vždy.

Otázka: Bude se manipulační poplatek účtovat za každou reklamovanou položku, nebo bude účtován jen za kompletní reklamaci bez rozdílu, kolik položek bylo reklamováno?
Odpověď: Za 1–5 kusů výrobků v reklamaci bude účtován manipulační poplatek 200,- Kč, za 6 a více kusů bude účtován manipulační poplatek 500,-Kč. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Otázka: Budu mít možnost zjistit si, jak to vypadá s mojí reklamací a kdy mi přijde vyřízená reklamace zpět z opravy?
Odpověď: Ano. Po vyplnění a odeslání reklamačního formuláře obdržíte potvrzující email s údaji o reklamaci včetně přiřazeného RMA čísla. Na našich webových stránkách zjistíte aktuální stav reklamace.